החתונה הראשונה שלי My first wedding

כולם באו צנוע. הכוננות תפסה אותנו בלב. עמדתי לאבד שני חברים שבאחד הייתי עדיין מאוהבת. אבא אמר אני זורק אתכם כאן ונוסע להביא את אימא. הצטלמתי עם חברה שבעלה כבר גויס. סבא הגיע אחרי שעשה את כל הדרך מחיפה לבד באוטובוס ונשאר לא רצוי כל היום  ליד הכלה. בילדותי  סבא הלך בשבת לקריצ'מע לשתות סוייקע עם חברים. בלילות אפה בייגלעך וביום גידל כל מה שניתן לשחוט לבשל לאכול. לחשוב עליו ממלא אותי צער. זיכרונות הם עול שבלעדיהם החיים היו רק נטל. התיישבתי על אחד משלוש מאות וחמישים הכיסאות הריקים וצפיתי בשארית חיי נכנסים עם ראשוני האורחים לאולמי דליה ברחוב המסגר לחתונה הראשונה שלי

פוסט זה פורסם בקטגוריה המילים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על החתונה הראשונה שלי My first wedding

  1. שרון רז הגיב:

    עמדתי לאבד… + זיכרונות… + שארית חיי…
    מושלם ומטלטל. את אדירה.

  2. dorit weisman הגיב:

    *חזק!!!!!!!!!!! ומכמיר לב.*

    *💗👍*
    דורית

  3. Suzi Reznik הגיב:

    מעולה וממלא צער

להשאיר תגובה

