תשמע איגור, הגעגועים

Golucho 3תשמע איגור אני לא מתגעגעת לספרים, זה נורמלי? בטח נורמלי אומר לי איגור ומחייך. איגור יש לו קטע עם חיוכים גם כשהוא שונא הוא מחייך. איגור אוהב להמם אותך לפני שהוא שובר את ליבך לחתיכות ואז מלקק את פצעיך או את פצעיו. תלוי

תשמע איגור אני לא מתגעגעת לציורים. בטח הוא אומר איך תתגעגעי בחיים שלך לא הלכת לתערוכה הלכתי איגור אבל לא בשנים האחרונות לא מאז שקצות העצבים נחתכו לי. שטויות אומר איגור אפשר להסתובב במוזיאון על כיסא גלגלים. הייתי לוקח אותך. וכמה היית לוקח לשעה, על זה אני רוצה שתענה לי. בטח מה עוד את רוצה

תשמע איגור אני מתגעגעת לדודה שלי היה לה מבט חוּם ורך כזה. אף פעם לא הרימה יד או קול. אימא שלה אהבה את אחותה הצעירה אבל היא השיגה לעצמה חיים טובים עם בעלה. שני ילדים נולדו לה ואהבה הייתה לה רק לאחד. עם בעלה היא אכלה מרק מאותה צלחת ואת החדר טאטאה כשהאורחים עוד ישבו ליד השולחן. בפרוזדור אצלם עמד מזנון בהיר עם זכוכיות שנוכל לראות כמה יפות הכוסיות ליין ובמגרה העליונה נח הסכו"ם. אם הריח של המגרה הזו היה חוזר אלי עכשיו הייתי מוכנה לתת בשבילו דקה מהלב שלי. דודתי מתה בדמי ימיה וגם אחותה ואחותי

תשמע איגור, אין לי דמיון. אפילו החלומות שלי כבר קרו

Golucho

פוסט זה פורסם בקטגוריה יחידת זמן, פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

