בקבוקים ריקים

פיזרתי את הזר בין בקבוקי חלב ריקים והלכתי לישון. הייתי כלה. ישנתי והתעוררתי רק כי שהשעון צלצל. לפנות בוקר בין חמישי לשישי השלושה עשר בפברואר הפלתי. אילנה ישנה אצלי באותו לילה. גרתי בקומת קרקע ופחדתי לישון לבד. לא היה קו טלפון בבית. עליתי לפנינה וצלצלתי לצביקה ואמרתי לו שאני מדממת וחשבתי שזה נשמע פיוטי. צביקה לקח אותי להדסה עין כרם וכל הדרך התפעלתי מהשקדיות ולא סתמתי את הפה מרוב מבוכה כי לא כאב לי כלום חוץ מאי הנוחות בישיבה על חבילת צמר גפן בין הרגליים ופחדתי מהבדיקה הצפויה. אף פעם קודם לא נבדקתי אצל גניקולוג. ואז הגיע איש צעיר יפה עם שפתיים כמו מצוירות. אני לא זוכרת את הבדיקה. קראו לו דוקטור בייט. נשארתי בלי תחתונים. כשהתעוררתי מהניתוח אמרתי לאחות שאני הולכת ללמוד משחק ולא ידעתי מאיפה זה בא לי אבל בסוף אותה שנה כבר למדתי בסטודיו של ניסן נתיב ובשבת באו עדנה וצביקה לבקר אותי בבית חולים והביאו לי במתנה ספר בישול שהיה אז נורא באופנה. ביום ראשון הגיע בעלי ושיחרר אותי מהאשפוז. בדרך ראיתי את גבי שהיה פעם מאוהב בי משחרר גם הוא את אשתו מהאשפוז. ואמרתי לגבי שלום והרגשתי כמו במערכון של שייקה אופיר אני לא יודעת למה.

file_0_b

אילנה אהבה את יקוב וכשהוא הפסיק לאהוב את אילנה לא התפלאתי. שניהם היו מכוערים בהתאמה. בערב היא בכתה על כתפי ובבוקר עזבה לעיר אחרת והתחתנה עם אפרים והייתה אתו עד שהתאלמנה ממנו ובבחינת תכף אשוב כמו אצל האינסטלטור אבל להפך ומיד זימן לה הגורל זיווג ואילנה התעברה והלכה ברחוב גאה מכובד המציאה שנדבקה אליה ויום אחד באה לביתי לבקש תחפושת לפורים לילדה ונתתי לה והודתה לי ומעולם לא הוזמנתי לביתה כי הייתי בגפי ויופיי אולי לא סימא עיני גברים אבל שיגע את אילנה.

הייתי רגילה לעבוד לצד אמי ועכשיו עבדתי בסלון גדול לצד פלורי ומיד ידעתי שטוב מותי מחיי וקמתי והלכתי לרדיו שבית משכנו בהלני המלכה ופגשתי את אסתר וביקשתי לעבוד אצלה והייתי לצנינים בעיניה ולא יצא לי ממנה כלום וקפאתי כי רק הגעתי מתל אביב והשמש בירושלים הטעתה אותי ועורך מוזיקלי אחד ראה שאני רועדת וניסה למשש את הבד שלגופי ונאטמתי כמו קיר וחזרתי חצי מתה לסלון של פלורי. אצל פלורי הכרתי סטודנטית צעירה שעשתה לה מנהג לאחר להרצאות של הפרופסור שלה עד שהבחין בה ונשאה לאשה וטוב לא יצא לה ממנו האיש התגלה כרשע גמור ופלורי הייתה מתעללת בעובדות ששמן ויצמן ואוחנה וחשבתי כמה מוזרה פלורי היא עצמה אוחיון.

פוסט זה פורסם בקטגוריה יחידת זמן, פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

