יהודי שמת לגעת בתחת של מישהי / יולנדה סילבה גומז

כשהייתי צעירה הייתי יפה. כשהייתי יפה וצעירה נולדו לי ילדים. נולדו לי ילדים והייתי נשואה. הייתי צעירה ויפה נולדו לי ילדים הייתי נשואה והיה לי בעל. אחר כך לא היה לי בעל. הייתי גרושה. הייתי גרושה וגברים רצו לעשות איתי חיים. הייתי גרושה ולפיכך מועדת לפורענות והצטרכתי להחזיק בית והילדים. המעסיק הראשון שלי נעשה למאהב שלי. כל מה שהיה בחלומותי חיים ותשוקה נעשה שטוח כמו עיתון. גם אני. אני פחות או יותר אפילו לא חיבבתי את האיש אבל הוא השיג לי את העבודה הכי טובה שיכולתי לקבל בלי כישורים. הוא היה פני המפלה שלי והוא היה הבוס שלי. הוא היה הבוס ששאל אם אני אוהבת אותו אמרתי לו שאני לא אוהבת אותו. אחר כך השר התאבד הממשלה נפלה והבוס שלי התחיל לנהל חברה ממשלתית ונפטרתי ממנו. ואז הוא גם מת בדמי ימיו. אידיוט בסך הכול. הוא ידע שזה עסק מלוכלך מה שהוא עושה אתי. טוב די נגמר. ואז שוב הייתי באוויר. לא הייתה לי קביעות. הייתי עדיין צעירה ויפה ורעדתי מפחד שייקחו לי את העבודה ולא יהיה לי במה להאכיל את הילדים. עבדתי על חוזה. הממשלה שלנו שהורסת את המדינה יומיום התחילה את החרא הזה שקוראים לו חברות כוח אדם. אני לא עבדתי דרכם אבל האדמה רעדה תחתי בכל זאת. אחד, שקראו לו בן כסלו כל הזמן אמר לי רואים עליך שאת לא גומרת. היה לו ראש קרח . קרחת כמו ממחלה . הוא רצה לזיין וחשב שהכי ירכך אותי אם הוא יעליב אותי קודם. זה היה מאד מקובל אותם ימים. הוא היה גבר אלפא ואני אז כבר בכלל לא סבלתי שום סוג של גברים. אני כבר לא זוכרת כמה גברים הדפתי מעלי כשהצטרכתי לחדש את חוזה העבודה שלי ושלא תחשבו שלא היו גם נשים שהיו כמו הגברים האלה כי הייתי יפה כי לא הלכתי עם חזייה כי נשמתי כי הייתה עלי הילה והן היו חולדות אפורות. אני קוראת בעיתון על כל מיני מפגרים שהורסים לעצמם את החיים במקום לתקוע לעצמם אגרוף לפני שהם אומרים למישהי אני מת לגעת לך בתחת. אני מת לתקוע לך באופן כללי. או שהוא דוחף את הלשון שלו לפה של מישהי והיא מקיאה ואחר כך הוא מאבד את עולמו כמו שאומרים והחברים שלו אומרים בטלוויזיה לא יכול להיות אני מכיר אותו הוא אחלה גבר הוא לא עושה דברים כאלה ואני חושבת אידיוט הרי גם אתה עושה דברים כאלה או משהו כזה. בעיני זה טיפשי היום הזה נגד אלימות של גברים נגדנו. אבי לא היכה את אמי אבל הוא עינה את נפשה ואבא שלה עוד הרביץ לה כשכבר הייתה נשואה. בן זונה. שניהם. הוא וסבא שלי. יום ללא אלימות. יום האם. יום החפץ. תפסיקו עם היום הזה. זה יום המכה נשים. המשפיל נשים . יום הרוצח. זה לא היום שלנו. פעם היה לי מאהב עיתונאי. בכיר. מה זה בכיר. הכי בכיר. כשהוא דיבר עם החברים שלו בטלפון הוא נהג להשחיל את השאלה הממצה את המצב הפוליטי, נו תקעת לה כבר? הוא ידע שאני שומעת ושזה כבר עולה לי על העצבים.  אם למשל הוא היה מעמיד את עצמו לבחירה של איזה משהו, השמועות מיד היו חורשות את גבו במסרקות ברזל. הרי איך התחילו כל הרומנים שלו בעבודה אם לא באחד מאותם משפטים כמו, מת לגעת לך איפה שהוא וכו'. ואלה גם מרוויחים הכי הרבה ועושים את זה למישהי שמרוויחה הכי מעט ואם היא רק תצייץ היא תרעד כל הדרך הביתה מהבעיטה בתחת שקודם הוא וגם האחרים רצו לגעת בו. אין סוף שמח לסיפור הזה חוץ מאשר לדמיין את הטמבל התורן שמתחנן שאשתו תעמוד לצידו. לצלם אותו כמה שהוא מתחרט.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אקטואליה, פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

13 תגובות על יהודי שמת לגעת בתחת של מישהי / יולנדה סילבה גומז

  1. דפנה לוי הגיב:

    כתבת את כולנו.

  2. דפנה לוי הגיב:

    ואני חושבת שמגיע לנו פרס קולקטיבי על זה שעדיין אנחנו מתאפקות ולא בוחרות במהפכה אלימה, אלא איכשהו מקוות שלדור הבא יהיו יותר שרירים ופחות מעברים פתוחים ללב, ושלא יקיאו מבפנים אלא החוצה.

  3. כל עוד נחוס על עצמנו ו"להתבייש בשבילם" נשאר תקועות. כלכלית רוב הנשים כל כך
    חלשות ואז נוספת הבושה וזה ממש הורג אותנו. הראשונה שקראה את הטקסט הייתה
    הבת שלי , לפחות זו תרומתי לעתיד טוב יותר. תודה דפנה

  4. דפנה לוי הגיב:

    " ואני חושבת אידיוט הרי גם אתה עושה דברים כאלה או משהו כזה". מדויק להפליא.

  5. Yosef Bar Yosef הגיב:

    קודם כל כתוב נהדר, פשוט ספרות טובה, ואחר כך שאלה: זה קורה באמת, במציאות? נפוץ כל כך? לא משהו שקורה מדי פעם למישהי, היא מספרת למישהי אחרת, והשלישית כבר אומרת לרביעית: לא שמעת מה שקרה לה ולה ולה? אני באמת לא יודע, וגם לא יודע אם אפשר לדעת, בעניין הכמות.

  6. לא תאמין בר יוסף, כמה נפוץ. כולנו ממש כולנו, חווינו הטרדות . וזו לא רכילות מאחת לשנייה, הרי זו כבר סטיגמה שהדביקו לנו. הלחם מכפיף נשים לרצפה. כך כתבתי בזמן אמת בשיר. אחפש אותו ואפרסם כאן. לא גאה בזה אבל זו האמת שלי.

  7. Niv Calderon הגיב:

    לא יכול להיות כתוב יותר חזק מזה.

  8. את את. "כי נשמתי כי הייתה עלי הילה " ומה שניב אמר.

  9. שרה קליגמן הגיב:

    ברוך השם – לא כולם כאלה. לא הגברים ולא הנשים.

להשאיר תגובה

