משוררים ניבנו מנבואות

אנו כותבים כי חייבים כי מוכרחים כי פחד הוא מוות אבל אולי נצליח לרצות את השדים ולנוח.  כתיבה נעשית מיפוי למפלות למעשים שעשו בנו ושעשינו באחרים. כתיבה נכתבת מאהבה ומכזביה מרצון להיטהר משמועה כוזבת מבושה מכביסה לא נקייה מעצבּים שאין עליהם שליטה ממכות של הורים וסביבה מטמטום של מורים מקנאה בך ומקנאה שלך. אני אם שמתם לב כמעט או בכלל לא כותבת על פוליטיקה עוולות חברתיות צ'אוצ'סקו ואשתו  מיטה מעופפת ופקודה מטורפת לפתוח דלתות רק בעזרת המרפק מאימת חיידקים ועובדי משק וכו' וגם אם אין לי כבר כוח לריקבון שפשה בדנמרק אני מניחה לחברים  מוכשרים ממני לכסח לאדוני הארץ החדשים את הצורה פה ושם בארץ ישראל אבל לחדשים ממון רב תחת עורם המתכלה עד שאחרי כל הטחה הם מתיישרים בשאיפה עמוקה מגלון לוויתן תמר ובקרוב גם קרנף. ואני בדרך כלל גם לא כותבת על דברים חשובים כמו בצע ושחיתות כי עוצבתי כעובדת מדינה לחשוב שהכל טוב ומוטב להיזהר בכבודה. כנראה בכל זאת  השכינה הכתה בי כשכתבתי את "בורוכוב". שיר תמים שנכתב מרחמים על עצמי כי בכל פעם שאני מתאהבת בקופאית בסופרמרקט השכונתי או במנהלת שלה או במוישלה מאגף הירקות והפירות אני מרתיחה את ההנהלה והם מעבירים אותם לסניפים אחרים ולבי נשבר. היות שהתאהבתי גם בספרייה העירונית שלי הפכתי שוב לחרדה שמא גם לה יבולע וכתבתי שיר שמיד הגיע לסדרן העבודה של אלוהים ובמרחק קצר מביתי השתנו סדרי בראשית. במקומון רמת גן וגבעתיים של סוף השבוע האחרון בעמוד עשרים ושש, נדפסה ידיעה קצרה בזו הלשון: "תושבים בשכונת הגפן בר"ג מתלוננים שמאז שהספרייה השכונתית נסגרה הם נאלצים לנדוד לספריות רחוקות. הבטחות לספרייה חדשה טרם מומשו."  משוררים ניבנו מנבואות אבל זאת אחת מיותרת.

לינק לשיר על הספריה שלי שפורסם כאן לפני שבוע

http://bit.ly/1PecrUn

פוסט זה פורסם בקטגוריה יחידת זמן. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

