הביצה שהטילה התרנגולת של פדרו-אלחנדרו אלוורה

Christopher Jonesהחיים שלא הרשתי לעצמי ושארצה לחיות אותם יהיו מעתה מאד אינטנסיביים. אין לי מושג כיצד משיגים את המטרה אבל טוב לשאוף למשהו. אמי צוחקת בשמים. כן כן, אם השגתי איזה דבר בחיי היה זה רק כדי לשבור לה את המילה כישלון. על כן אחיה בעוצמה של זמרת רעבה שתאכל את הקרשים וגם תעלה עליהם לשיר. אני מתה על הכותרת. מאז שחדלתי לכתוב חסרה לי השורה העליונה. כתר אוורירי לאדמה ולשמיים.
ברור שהשפיע עלי מותו של פבארוטי. עכשיו נשארה אשתו השנייה בוילה שלהם עם פאסטה קרה במקרר וילדה בת ארבע שהגבות של פבארוטי מתכווצות במצחה הקטן. הייתי יכולה לדמיין את עצמי כאלמנה של פבארוטי. אבל למה לי. קראתי שיש לה טרשת נפוצה אז אין על מה לדבר.
פבלו קאזלס לקח לעצמו אשה צעירה וטרייה יותר מהביצה שהטילה התרנגולת של פדרו- אלחנדרו אלוורה האיכר השכונתי. היא דומה לאמי, אמר, וכמו אמי היא מפורטו ריקו אני מרגיש כאילו אמי חזרה…
קאזלס נקבר כשהוא משאיר אחריו אלמנה וצ'לו. פבארוטי נקבר עם הכלי.
גם אני כמו פבליטו התחתנתי עם אמא שלי. לא חיכיתי. עשיתי את זה עוד בחייה.
החיים במשטר רגשי של רעב וצמא הם הרגל שאני לא חושבת שאצליח להגמל ממנו, ככה בקלות, בסיבוב חיים אחד.

ניו יורק
13/9/07
נכתב 11 יום אחרי הפסקה של יותר משש עשרה שנה
השורות נזלו ממני לא נשאר עוד ממי לפחד

****************

פוסט זה פורסם בקטגוריה יחידת זמן, פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

