אשה הולכת עם עגלת קניות

אשה עם עגלהמצאתי שרחוב הוא מקום טוב למסתור. ופינות הן תאווה למתבודד. וגם קרטונים ופחי אשפה גדולים ומכוניות נטושות וכניסות למבנים  וחצרות. וגם עוברי אורח, אלה ששפתם אינה שפתי, הם סוג של מחסה. לא יאמן כמה זרה יכולה אשה להשאר בעירה. עובדה.  אני לא זקוקה לכל התפאורה הזו. בי לא מבחינים.  אני כבר כמעט זקנה. לו נדרסתי לפתע (אני חוצה כבישים עולה ויורדת מאוטובוסים) הייתי מופיעה כידיעה תחת כותרת קטנה במקומון המקומי, קשישה חצתה ונדרסה וכו'. זו לא הלצה זו אפשרות. אחר כך הייתי "מתגלה"  כמי שכתבה וכּוּבְּדה פה ושם  וחבל שלא צולמה ולא הוקלטה , כלומר כן, אבל לא באופן מקיף.
לפני שנים אחדות זכיתי באחת המתנות היותר טובות שקיבלתי מעודי. למען האמת מעטות עד כדי חמלה. עגלת קניות. מאז אני כמעט לא יוצאת בלעדיה. היא המלווה שלי. היא היפיפייה הנענית לגחמותיי ומכילה את קניותיי כעובדת זרה שחלקיה הוכשרו לעבודה.
הייתי מודה לה אבל אני מתביישת. באוטובוס אני נזהרת בכבודה ואוחזת בה בחוזקה שלא תחליק. כשאנשים נועצים בה מבטים אני מפנה את קדמתה אלי, שם מאחורי רוכסן  בתא קטן מוגן  היא נושאת למעני בקבוק מים קרים. לעיתים סך המילים שאני נדרשת להן משך יום שלם הן תודות על מחמאות שנועדו לעגלתי. אבל אין לי טענות. גם חברותי נהנות ממה שיש לי להציע. מאז שאני מטופלת בעגלת קניות אני מקור בלתי נדלה למידע על מבצעים.
banks-030Banksy

פוסט זה פורסם בקטגוריה יחידת זמן, פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על אשה הולכת עם עגלת קניות

  1. רונית הגיב:

    עברתי כאן במקרה. רפרוף המילים שלך קרא לי להיכנס.
    את כותבת גחליליות המאירות רגעי יום יום , מוכרים, לעיתים בנאליים…וכעת המראה נחרט בי.
    כמעט התאהבתי בעגלתך.

  2. נועה זית הגיב:

    יש אור שמאיר עליך,לאן שלא תלכי. גם כאן, גם בשלושה דימויים, שקראתי עכשיו. בכך שאת מקפידה כל כך לדייק את הופכת את הבנאליות המרושעת לשיר. תודה
    .

  3. דפנה לוי הגיב:

    לא מגיע לה צילום בבלוג? לא שאנחנו מתלוננים, גם גרפיטי של בנקסי זה משהו משהו.

כתיבת תגובה

