שלושה דימויים על חדוות חיים של מישהו אחר

cherries1

שלושה דימויים על חדוות חיים של מישהו אחר

אני חושבת שהיית הלום קרב. הראש שלך היה מרינדה של הזיות. מותך גאל אותי והשאיר אותי עם תופעות לוואי. בעיקר קוצר נשימה. היא מתה לפניך וככל שלזמן אין משמעות כשזה נוגע לכאב היא ממילא לא שמרה עלי. לא הייתי האיילה שחיכו לה אבל ירשתי את הנשימות הרדופות שלה. אנטיביוטיקה הסריחה ממני כמו מגרון מודלק של ילד. ילד חולה פחד. לא שהם היו ציידים כל כך גדולים אבל ממני הם קילפו את העור.

*

רציתי מישהו לדבר אתו. הייתי מסיימת את העבודה עולה על השישים ואחד יורדת איפה שהוא ומחפשת מישהו לדבר אתו. עד שמצאתי. במוצאי שבת מצאתי. ומיד בא אל פי ואכלתי אותו. ליקקתי את האצבעות שלו. הוא היה טעים ויפה והתחלתי להאמין שהשכינה מסתובבת ברחובות למעני כי מצאתי אותו באבן גבירול על פינת דוד המלך. והאהבה הזו בלעה אותי ויצאתי ממנה בחיים רק אחרי שטיפת קיבה.
*

ואז דחפת אותי . כמה הגנה כבר הייתה לי. רק קמתי משבעה וסחבתי היריון של חודש שביעי ומי שעבר דרכי דרך עלי כי ככה עובד החיפזון עד שיכולתי לקום והלכתי והוצאתי את הילדה מבית הספר ואת הילד מהבטן ומיד אחר כך היו בחירות ואנשים כמוך העלו לשלטון גמד שנתן לגמד אחר להוביל את הכלכלה ואני ואחרים כמוני נעשינו עניים יותר וגברים באו ושכבו עם נשים עניות והלכו בצהריים לאכול על חשבון המשרד ואחרי הצהריים החליפו את האוטו הישן בחדש ואותנו הבנקים שחטו עסקים קטנים התמוטטו והיו עוד כמה מלחמות וחקירות וכל השנים היית חשוב כמת עד שחזרת והזמנת שולחן והתאים  לי ואמרתי טוב אז דג.

אוקטובר 2010

פוסט זה פורסם בקטגוריה יחידת זמן, פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על שלושה דימויים על חדוות חיים של מישהו אחר

  1. noaosterreicher הגיב:

    מצוין, שולמית. תודה

  2. שרון רז הגיב:

    ענקית. שלושת הסופים במיוחד של שלושת השירים- פושט מוחצים ומדהימים. תודה לך!!

  3. anatlevin12 הגיב:

    הדבר האמיתי. זה מה שאת

  4. נועה
    שרון
    ענת
    יקירַי, תודה מקרב לב, שולמית

להשאיר תגובה

