שבי לשולחן ותתחילי לבגוד בכולם

שבי לשולחןJeffrey T. Larson

פוסט זה פורסם בקטגוריה פרגמנטים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על שבי לשולחן ותתחילי לבגוד בכולם

  1. דפנה לוי הגיב:

    בקשתך נתקבלה במערכת, ומיד יתפנה אליה נציג שירות

  2. sadotcom הגיב:

    דייקת מאוד!

  3. David Palma הגיב:

    קשה לי נורא להחליט אם את אימא שלי או אחותי

  4. נועם לסטר הגיב:

    יופי שכזה. מתומצת ומדויק

  5. עודד הגיב:

    שולמית תודה;

  6. rokedet הגיב:

    כמה יפה. את מזכירה לי את החירות להיות, שאופפת אותי מכל כיוון, וכמה בקלות אני שוכחת ממנה. כמו אוויר…
    תודה.

  7. Zvika Agmon הגיב:

    היטבת לתאר את התחושות. ואני רק עכשיו קראתי (מטקסס שבארה"ב :-))

להשאיר תגובה

