אני קוראת לאלוהים

אני קוראת לאלוהים

פוסט זה פורסם בקטגוריה התרה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על אני קוראת לאלוהים

  1. דפנה לוי הגיב:

    הכל כבר קרה. הכל יהיה בסדר.

  2. "הכל קרה ואין חדש זה לא נכון אף פעם" יולנדה סילבה גומז

  3. עודד הגיב:

    בלי דמיון אי אפשר כל כך להתגעגע.
    הגעגוע שלך כל פעם מפעים אותי מחדש.
    יהיה חדש ותרגישי טוב.

  4. דודו פלמה הגיב:

    מרגש. ומה היינו עושים ללא הלסטריגונים והקיקלופים?

  5. benziv הגיב:

    "לקחתי אותי על כתפיים הביתה". אמא שלי לקחה אותי פעם על הגב ("שק קמח"), לרופא. מאז שהיא איננה – קורה שאני צריכה לקחת את עצמי על הכתפים. מידי פעם.
    מדליק.

כתיבת תגובה

